Co najdete v INSIDE Report 2-2017

Co najdete v INSIDE Report 2-2017

Přemýšleli jste někdy o tom, jak z pohledu své organizace definovat pojem „digitální byznys“? Jistě, jeho podstatou by měla být spíš inovace produktů a služeb než zavádění bezpapírové kanceláře, zároveň to ale není otázka bipolární (inovace portfolia vs. elektronizace back-endu). Digitální byznys může ve skutečnosti nabírat mnoho podob, což potvrzují i výsledky průzkumu, který zjišťoval, jak definují „digitální byznys“ CEO velkých organizací – vybrané výsledky z něj naleznete v Reportu 2-2017 na str. 12–13.

Jak poznamenal ve své přednášce koncem dubna v Praze ředitel výzkumu Gartneru Tomas Nielsen: První, na co byste při přípravě plánů a cestovních map pro digitální byznys či transformaci měli hledat odpověď, je jednoduchá otázka: „Proč?“ Tedy proč chceme měnit obchodní modely, jaké jsou naše ambice a co by měly být základní principy našeho digitálního byznysu – následují otázky „Co?“ (návrh, co „digitálního“ budeme dělat) a „Jak?“, tedy jak to chceme realizovat. Podle Nielsena je ale stejně důležitá i odpověď na otázku: „Jsme kvůli digitálnímu byznysu připraveni jít za hranice kultury, etiky, anebo dokonce i zákona?“ Proč je důležité si tuto otázku klást, se dozvíte v samém závěru tohoto Reportu na str. 39.

Při hledání odpovědi na tři výše uvedené otázky vám pomohou hlavní témata tohoto Reportu (z něj je vybrán i obrázek výše) – věříme, že se díky nim snáze zorientujete v problematice digitálních obchodních a technologických platforem a v posunu od řízení vztahů se zákazníky k řízení zákaznické zkušenosti.

Pro ty, kdo otázky digitálního byznysu a transformace řeší spíše perspektivou dodavatelů a poskytovatelů technologií a technologických služeb, bude v tomto čísle zajímavou inspirací rozhovor se zakladatelem Apiary a současným viceprezidentem Oracle pro vývoj API produktů Jakubem Nešetřilem. Nabízí řadu zajímavých postřehů o budování technologické firmy i roli analytiků ve světě start-upů mířících na korporátní zákazníky.

Obsah INSIDE Report 2-2017:

  • 1: Novinka pro uživatele Gartneru: Studie a analytici CEB
  • 2: Stalo se + personálie
  • 10: Digitální transformace: Využijte metodu rychlostních vrstev IT
  • 12: CIO musí pomoci s rozvojem digitálního byznysu
  • 14: TOP ICT Garden Party 2017
  • 16: Rozhovor: Díky analytikům jsme pochopili, jak přemýšlejí velcí zákazníci
  • 19: Aplikace pro finanční řízení: Které v dnešní době nahradit
  • 20: Téma: CRM, zákaznická zkušenost a zákaznické cesty
  • 21:   Zkušenost vašich zákazníků bude záviset na analýze jejich dat
  • 22:   Hype křivka CRM pro zákaznické služby a interakci se zákazníky
  • 24:   Sedm typů CX projektů
  • 27:   Propojte procesy a zákazníky: Vydejte se na zákaznickou cestu
  • 30: Téma: Platformy digitálního byznysu a technologií
  • 31:   Tři druhy platforem digitálního byznysu
  • 32:   I vaše organizace potřebuje strategii digitálních platforem
  • 34:   Jak postavit technologickou platformu pro digitální byznys
  • 36    Bojujte o ty nejschopnější: Vybudujte technologickou platformu
  • 38: Brífink digitálních implementací: infonomika a obchodní modely na hranicích zákona

INSIDE Report je lokální publikací KPC Group, zastoupení Gartner v ČR, SR a Rumunsku. 

Chcete-li se dozvědět víc o možnostech, jak se stát odběratelem INSIDE, kontaktujte prosím Hanu Štamberkovou (hana.stamberkova(at)inside.cz)