Tipy na webináře články a studie Gartner (v angličtině)
Webinář: Budoucnost správy dat (Kdy: 16. Září 2019, 16.00 CEST, Analytik: Mark Beyer). Schopnost efektivně a inovativně pracovat s daty – a mít přehled o dalším vývoji příslušných technologií – patří v dnešním světě mezi neoddiskutovatelné konkurenční výhody. V online semináři se dozvíte kam se bude dál vyvíjet trh nástrojů a řešení pro správu dat, tedy jaké nové funkce a schopnosti nabídne a také jaké přípravné kroky či plány by váš podnik měl v souvislosti s tím sestavit a realizovat. The Future of Data Management
Webinář: Gartner Hype křivky pro rok 2019: 5 prioritních oblastí pro digitální inovace (Kdy: 18. Září 2019, 16.00 CEST, Analytik: Marcus Blosch). Ve světě překotně se vyvíjejících technologií bývá nejobtížnější určit, kdy a na co přesně soustředit svou pozornost a zdroje. Webinář shrnující klíčové postřehy z hype křivek Gartneru pro rok 2019 vám umožní lépe křivky chápat a pracovat s nimi, vypíchne klíčové technologie a současné způsoby jejich využití (a upozorní na ty, kterým již velkou pozornost věnovat nemusíte). Dozvíte se také jak si můžete sestavit vlastní hype křivku na míru – speciálně pro váš podnik .2019 Hyp e Cycles: 5 Priorities Shaping the Evolution of Innovation
Komentář: Jak mohou inovační laboratoře nakopnout digitální byznys. Amazon má svou Lab123, Google má X, Microsoft Research, IBM zas provozuje Garage a Facebook Reality Labs. Podle analytiků pomáhají inovační laboratoře ve čtyřech klíčových oblastech – více o tom ve kterých a jak si můžete přečíst v článku na portále Smarter with Gartner: How Innovation Labs Can Drive Digital Business
Komentář: Analytici odpovídají – Jak by IT lídři měli investovat do dat a analytiky. Správné investice do datově-analytické oblasti mohou vycházet z různých motivací a snah – počínaje datově řízenou strategií, přes jasnější cílení na obchodní výsledky, snahu investovat lépe do lidí, nebo investovat jinak než vyloženě technologicky. Co každá z těchto věcí v praxi znamená vám ve svých odpovědích řeknou čtyři analytici (které mimochodem můžete potkat na IT Symposiu). Analyst Answers: How IT Leaders Should Invest in Data and Analytics
Studie: Ignition Guide: jak zavést IT produktové řady (Ignition Guide to Launching an IT Product Line). Ignition guide je specifickým typem výzkumného dokumentu Gartneru, který vychází zejména z praktických zkušeností uživatelů a organizací s nimiž hovořili analytici. Je rozdělen na klíčové faze (plánování, výstavba a spuštění, monitoring a měření) a provádí celým procesem (v tomto případě zavádění produktového modelu do IT) krok za krokem, včetně případných předloh slajdů či tabulek apod. Máte-li klientský přístup k tomtu obsahu Gartner, doporučujeme jej prostudovat ať už coby inspiraci nebo konkrétní plán. Ignition Guide to Launching an IT Product Line