Značka INSIDE a veškeré publikované materiály včetně obsahu internetových stránek jsou ve vlastnictví společnosti KPC-Group a chráněné autorským právem. Jejich další veřejné využití v elektronické nebo jiné podobě pro obchodní účely podléhá souhlasu společnosti KPC-Group.
Základní pravidla pro využívání výstupů informační služby INSIDE:
Pravidla se vztahují na veškeré veřejné využití jména INSIDE a materiálů publikovaných pod touto obchodní značkou. Jde především – nikoli výhradně – o inzerci, výroční zprávy, firemní blogy, marketingové materiály, newslettery, tiskové zprávy nebo firemní prezentace.
- Značka INSIDE nesmí figurovat v nadpisu nebo perexu tiskové zprávy, ani v předmětu obchodní e-mailové korespondence.
- Analýzy INSIDE není možné parafrázovat. Veškeré citace musejí být doslovné.
- Citovat je možné pouze z analýzy nebo článku publikovaného před méně než dvanácti měsíci.
- Analýzy INSIDE nesmějí být použity při propagaci konkrétního produktu a služby, nebo za účelem kritiky konkurence. Povoleny jsou pouze obecné citace, které zapadají do kontextu firemního sdělení.