Produkty, služby a technologie 25/2025

Vojtěch Prokeš z výzkumné agentury Behavio radí startupům, aby při budování značky nepodléhaly dojmu, že si vystačí s malou skupinou loajálních fanoušků, ale místo toho oslovily co nejširší publikum. Klíčem k dlouhodobému růstu je podle něj důsledné měření tržní penetrace a povědomí o značce, pochopení zákaznických potřeb a vytvoření odlišitelného symbolu, který značka konzistentně používá. 

 

Česká firma Braiins, vedená Izraelcem Elim Nagarem, se snaží narušit čínskou dominanci v těžbě bitcoinu vývojem vlastního hardwaru a softwaru, včetně vlastního čipu navrženého ve spolupráci s TSMC. Pro Nagara se bitcoin stal nejen technologickým oborem, ale i životní filosofií, jež spojuje hodnoty svobody, nezávislosti a inovace.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Přihlaste se k odběru Inside Observer free, týdennímu newsletteru o trendech utvářejících trhy a nenech si utéct alespoň základní informace.

Přihlaste se k odběru Inside Observer free, týdennímu newsletteru o trendech utvářejících trhy a nenech si utéct alespoň základní informace.

Dokončete svou registraci k newsletteru

Chcete INSIDE do vaší firmy? Zanechte nám na Vás kontakt. Vytvoříme pro Vás individuální nabídku.

Je vám něco nejasné? Chcete poznat blíže naše INSIDE produkty? Vyplňte formulář a ozveme se Vám nazpět.