Webináře Gartneru pro tento týden #19 – 2021


Webináře Gartneru pro tento týden #19 – 2021

-> Praktická datově-analytická strategie pro SMB

11.5. 2021, 6.00 CEST. Analytik: Alan D. Duncan. Pro: CIO a lídry odpovědné za data analytiku, zejména v segmentu SMB

Vyhovuje-li vám z nějakého důvodu ranní termín, můžete se živě zúčastnit tohoto webináře určeného primárně pro účastníky z dálného východu (případně si jej kdykoliv poté pustit ze záznamu). Analytik Alan Duncan se zaměří na to, jak definovat strategické směřování dat a analytiky v SMB s cílem zlepšit obchodní výsledky, jaké nové schopnosti zdroje a technologie by měly tento segment zajímat a jak zapojit další osoby v podniku. Practical Data and Analytics Strategy for Midsize Enterprises (AEST)

-> Gartner CEO Survey 2021: Jak se mění priority byznys lídrů

11.5. 2021, 16.00 CEST, analytici: K. Moyer, M. Raskino. Pro: CIO a digitální lídry.

Objevte jak se mění mindset CEO podniků, které se postupně vynořují z nejnáročnější fáze pandemie, zjistěte na co by se CIO a další lídři odpovědní za digitální oblast či data měli v následujících měsících zaměřit a jak zlepšit vztahy napříč nejvyšším vedením.

Gartner CEO Survey 2021: The Shift in Business Leader Priorities

-> Vybavte svůj R&D tým dovednostmi potřebnými po úspěch ve světě po pandemii

11.5. 2021,  17.00 CEST, Analytik: Atul Dighe. Pro lídry odpovědné za R&D (IT, digitální i obecné)

Jak benchmarkovat klíčové behaviorální posuny u zákazníků, rychlost adopce různých technologií a regulatorní změny. Jak ověřit schopnost R&D vnímat, vyhodnocovat a reagovat na nové, nastupující technologie a trendy. Jak rozvíjet digitálně zručné, pestré a odolné R&D týmy.

Equip Your R&D Workforce With the Skills Needed for Postpandemic Success

-> Jak dosahovat lepších výsledků cestou zvyšování datové gramotnosti v podniku

12.5. 2021, 16.00 CEST. Analytik: Alan D. Duncan. Pro: CDO(data), CIO a lídry odpovědné za data a analytiku.

Jak zaujmout a zapojit ostatní zainteresované lídry a vyjasnit si byznys otázky, cíle a smysl očekávaných výsledků či přínosů dat a analytiky. Jak zjišťovat a vysvětlovat požadavky na znalosti a schopnosti využívání analytiky byznysem, jak propojit datově-analytické požadavky a potřeby s konkrétními obchodními aktivitami a cíli. Drive Better Business Outcomes by Improving Your Organization’s Data Literacy

05.10.2021