Webináře Gartneru pro tento týden #19 – 2021
-> Praktická datově-analytická strategie pro SMB
11.5. 2021, 6.00 CEST. Analytik: Alan D. Duncan. Pro: CIO a lídry odpovědné za data analytiku, zejména v segmentu SMB
Vyhovuje-li vám z nějakého důvodu ranní termín, můžete se živě zúčastnit tohoto webináře určeného primárně pro účastníky z dálného východu (případně si jej kdykoliv poté pustit ze záznamu). Analytik Alan Duncan se zaměří na to, jak definovat strategické směřování dat a analytiky v SMB s cílem zlepšit obchodní výsledky, jaké nové schopnosti zdroje a technologie by měly tento segment zajímat a jak zapojit další osoby v podniku. Practical Data and Analytics Strategy for Midsize Enterprises (AEST)
-> Gartner CEO Survey 2021: Jak se mění priority byznys lídrů
11.5. 2021, 16.00 CEST, analytici: K. Moyer, M. Raskino. Pro: CIO a digitální lídry.
Objevte jak se mění mindset CEO podniků, které se postupně vynořují z nejnáročnější fáze pandemie, zjistěte na co by se CIO a další lídři odpovědní za digitální oblast či data měli v následujících měsících zaměřit a jak zlepšit vztahy napříč nejvyšším vedením.
Gartner CEO Survey 2021: The Shift in Business Leader Priorities
-> Vybavte svůj R&D tým dovednostmi potřebnými po úspěch ve světě po pandemii
11.5. 2021, 17.00 CEST, Analytik: Atul Dighe. Pro lídry odpovědné za R&D (IT, digitální i obecné)
Jak benchmarkovat klíčové behaviorální posuny u zákazníků, rychlost adopce různých technologií a regulatorní změny. Jak ověřit schopnost R&D vnímat, vyhodnocovat a reagovat na nové, nastupující technologie a trendy. Jak rozvíjet digitálně zručné, pestré a odolné R&D týmy.
Equip Your R&D Workforce With the Skills Needed for Postpandemic Success
-> Jak dosahovat lepších výsledků cestou zvyšování datové gramotnosti v podniku
12.5. 2021, 16.00 CEST. Analytik: Alan D. Duncan. Pro: CDO(data), CIO a lídry odpovědné za data a analytiku.
Jak zaujmout a zapojit ostatní zainteresované lídry a vyjasnit si byznys otázky, cíle a smysl očekávaných výsledků či přínosů dat a analytiky. Jak zjišťovat a vysvětlovat požadavky na znalosti a schopnosti využívání analytiky byznysem, jak propojit datově-analytické požadavky a potřeby s konkrétními obchodními aktivitami a cíli. Drive Better Business Outcomes by Improving Your Organization’s Data Literacy