Drtivá většina uživatelů už Pokémon Go nehraje

Rychle oheň, rychle popel. Tak by se dal charakterizovat vzestup a pád průkopnické mobilní aplikace využívající rozšířenou realitu (AR) Pokémon Go. Průzkum agentury Nielsen Admosphere na Slovensku ukázal, že hru už hraje jen jedno procento uživatelů internetu (plus dvě procenta občas), přičemž dalších 7 % ji v minulosti vyzkoušelo. Jen 21 % dotázaných hru nepozná.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Přihlaste se k odběru Inside Observer free, týdennímu newsletteru o trendech utvářejících trhy a nenech si utéct alespoň základní informace.

Přihlaste se k odběru Inside Observer free, týdennímu newsletteru o trendech utvářejících trhy a nenech si utéct alespoň základní informace.

Dokončete svou registraci k newsletteru

Chcete INSIDE do vaší firmy? Zanechte nám na Vás kontakt. Vytvoříme pro Vás individuální nabídku.

Je vám něco nejasné? Chcete poznat blíže naše INSIDE produkty? Vyplňte formulář a ozveme se Vám nazpět.